RTMs service og betjeningskoncept
Vores service og betjeningskoncept
Det er vigtigt, at vores kunder i det daglige samarbejde oplever et højt serviceniveau og høj kvalitet i samarbejdet.
Gennem vores betjeningskoncepter sikres du som kunde et klart billede af den service, du vil opleve i det daglige ved udbudsrunder, skadeassistance, rapportering m.m.
Du vil som kunde opleve overblik, sikkerhed og høj kvalitet. Vi overlader intet til tilfældighederne. Der vil altid være kontrol over forsikringsdækning, præmie, skadeforløb, risici etc. Og vi holder dig løbende orienteret om nyheder og udviklinger i forsikringsbranchen. Det sker gennem møder, konferencer og ved besøg i din virksomhed.
RTM håndterer industribetjening og alt papirarbejdet
Et samarbejde med RTM hjælper dig i det daglige. Alle girokort, policer og øvrig korrespondance bliver kontrolleret af en RTM-medarbejder.
Skulle der ske en skade, vil vi sørge for rådgivning og hjælp med papirarbejdet. For dig vil det betyde, at du sparer tid, penge og undgår besvær og bekymringer.
Vi sikrer, at dine forsikringer automatisk sendes i udbud til en række forsikringsselskaber, en jævnlig opdatering af virksomhedens forsikringspolitik samt en løbende professionel sparring.
I samarbejde med dig
RTM er et firma med både viden og kompetencer i bagagen, som vi finder frem, når vi skal løse din opgave. Vi tilbyder industribetjening i forbindelse med at løse ethvert problem i denne sammenhæng – stort som småt – i samarbejde med dig som kunde. I mere end 30 år har vi taget fornuftige og ansvarlige beslutninger i forbindelse med risikostyring, eliminering af risiko og forsikringer i samarbejde med vores kunder.
Vi er bevidste om vigtigheden af et godt samarbejde mellem kunde og et af de udvalgte forsikringsselskaber. Vi ved, at det handler om et dagligt og klart samarbejde. Derfor sikrer vi, at du som kunde altid har et klart billede af den service, som vi kan tilbyde i forhold til udbudsrunder, skadeassistance, rapportering og meget andet.
Vi holder dig løbende informeret og orienteret om nyheder og de forskellige udviklinger og ændringer, der kan ske i forsikringsbranchen. Det sker igennem møder, konferencer og besøg, som du selvfølgelig er med til at planlægge, så de passer ind i din virksomheds hverdag.
Spar tid, før uheldet er ude
En skade på arbejdspladsen eller en anden uheldig hændelse kan hurtigt komme til at have store konsekvenser både tidsmæssigt og økonomisk.
Vi satser meget på, at vores ingeniører kan få lov til at indgå i et tæt samarbejde med din virksomhed, da det er på den måde, at vi opnår det bedste resultat med vores industribetjening.
Vi starter en dialog fra dag et, der først fader ud, når hver en sten er vendt og den rette løsning er fundet. Det er nemlig igennem dialogen, at vi kan skabe den mest optimale forsikringsdækning, der ikke blot dækker en generel virksomhed, men som har udgangspunkt i kundens ønsker og behov.
Selvom en generel løsningsplan kan være hurtigere at få stablet på benene, så kan en enkelt manglende belysning af en potentiel fare føre til et tab på millioner af kroner for virksomheden.
Derfor giver det mening at lægge en ekstra time i forarbejdet og spare papirarbejdet og pengene på sigt.
Vores eksperter er klar til at hjælpe
Kontakt Henning Toftager eller en forsikrings medarbejder for faglig sparring og tilbud.
Vi gør os ekstra umage, når skaden er sket
Det er, når skaden sker, at samarbejdet skal stå sin prøve. Det er her, hvor ord erstattes med handlinger – og hvor det kun er resultater, der tæller. Det er her, vi viser, at vi er partnere med kunden. Vi melder klart ud, at vi er på kundens side.
Vi behandler skadesforsikriger og skader for vores kunder hver dag og sætter en ære i, at kunderne oplever, at vi kun beskæftiger os med deres skade.
Vi måler som de eneste i branchen kvalitet og service i skadebehandlingen. Og vi gør alt, hvad der er muligt, hvis en kunde ikke er tilfreds.
Trofaste kunder skal man gøre sig fortjent til!
Den måde, vi driver forsikringsmæglervirksomhed på, er vores stigende kundekreds begejstret for, men vi er især glade for, at vi sjældent må sige farvel til en kunde.
Vi lever af tilfredse kunder og gør alt i vores magt for, at du får en god og tilfredsstillende oplevelse med vores industribetjening. Vi har altid kundens ønsker og behov i mente, og vi tilpasser os herefter. Vi ved, at der ikke er to situationer, der er ens, og derfor finder vi den løsning, der passer bedst til dig.
Vi opretholder vores kvalitetsrige industribetjening igennem hele samarbejdet, og netop derfor kan vi være stolte af, at vores trofaste kunder bliver hos os.
Åbenhed giver overblik
Vi ønsker, at dit valg af forsikringsselskab er baseret på en kvalificeret vurdering der har baggrund i viden om de forskellige forsikringsselskaber. Derfor er det vigtigt for os, at du som kunde får overblik, sikkerhed og høj kvalitet. Vi er sikre på vores produkt og vores ydelser, og derfor vil vi gerne være åbne om det, vi tilbyder.
Vi overlader desuden intet til tilfældighederne. I stedet sætter vi ekstra kræfter ind på kontrol og forsikringsdækning, så du ikke pludselig står med en række uforudsete hændelser, som du ikke har en løsning til.
Hvis det skulle ske, er vi løsningsorienterede, og vi står hurtigt klar til at hjælpe dig frem til en handlingsplan, der er tilfredsstillende for alle involverede parter.