Bliv kunderådgiver i forsikring
Greve oktober 2024
Vi søger nu en kunderådgiver til backoffice funktionen i RTM forsikring, og hvor dine primære arbejdsopgaver bliver at assistere mægleren i den daglige administration og sikre kunden den optimale forsikringsløsning, samt yde en god kunderservice.
Hos RTM sætter vi vores værdier – menneskelig, proaktiv og struktureret – højt, og vi sætter en ære i, at være kendt som mæglerhuset, hvor høj faglighed, seriøsitet og stærke kompetencer hører hjemme.
Det er et krav, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling i forsikringsbranchen, og vi ser gerne, at du har forsikringsmæssig grunduddannelse, og/eller at du på anden vis har tilegnet dig kendskab til erhvervsforsikring med forsikringsteknisk viden og indsigt.
Som Kunderådgiver i RTM tilbydes du et spændende job i en afdeling bestående af dygtige, og engagerede kolleger.
Som person skal du have gennemslagskraft, et højt drive og være proaktiv. Du skal være struktureret, detaljeorienteret og du skal kunne fungere som en del af et team, tillige med at arbejde selvstændigt og på egen hånd med egne selvstændige opgaver og ansvar.
Din ansættelse vil være på RTM’s hovedkontor i Greve, hvor vi har til huse på en dejlig gård med luft, fine omgivelser og et godt arbejdsmiljø.
Send din ansøgning til ht@rtm.dk – Du er naturligvis også velkommen til at kontakte direktør for forsikring Henning Toftager på mobil 2811 0811, hvis du vil høre mere om dette spændende job i RTM.
Se aktuelle ledige stillinger her:
Til vores kontor i Vejle
Til vores kontor i Greve
RTM beskæftiger medarbejdere indenfor:
Forsikring:
- Forsikringsmæglere
- Kunderådgivere
- Risk managere
- Ingeniører
Pension:
- Kunderådgivere
- Pensionssmæglere
- Pensionskundechef
- Pensionsrådgivere
- Mødekoordinator
Franchisetager:
- RTM Franchisetager
Øvrige: