Kære læsere

 

Velkommen til RTM’s nyhedsbrev for marts.

Et nyhedsbrev, der udkommer, mens Danmark står i en ekstraordinær situation.

I forlængelse af statsministerens og sundhedsmyndighedernes udmeldinger har vi i RTM truffet en række forholdsregler for at efterleve opfordringerne og yde vores bidrag til, at COVID-19-situationen holdes under kontrol.

Vi har således bedt alle medarbejdere på vores kontorer i Greve og Fredericia om – i videst muligt omfang – at arbejde hjemmefra. Indtil videre til og med 27. marts 2020.

Vi er heldigvis så digitale, at vi kan yde rådgivning og udføre langt de fleste opgaver hjemmefra. Det betyder, at dine rådgivere hos RTM vil løse aftalte opgaver som planlagt – og naturligvis er tilgængelige via telefon, mail og Skype.

Møder vil i de kommende to uger blive gennemført som online-møder. Vi vil kontakte dig med henblik på ændring af allerede aftalte møder til Skype-møder.

Ambitionen er således, at vi er fuldt tilgængelige og løser rådgivningsopgaver inden for alle forretningsområder, selv om vi ikke er på kontorerne. Såfremt du alligevel måtte opleve, at den medarbejder, du forsøger at kontakte, ikke umiddelbart er tilgængelig, bedes du kontakte vores reception på telefon (+45) 43 53 14 44 eller mail@rtm.dk

Lad os stå sammen – på distancen!

Venlig hilsen

Leif Rexen, Adm. Direktør

 

Læs nyhedsbrevet