Kære læsere


Velkommen til RTM’s nyhedsbrev for oktober.

Det her nyhedsbrev starter med, at vi lige skruer tiden lidt tilbage. For i 2018 skiftede vi udtryk, og de grønne farver blev røde.

Logoet blev redesignet, så det farvemæssigt nu passer til den arketype, vi gerne vil være hos RTM – beskytteren.

Farven ‘rød’ kendetegner beskyttervirksomheder som Falck og Kræftens Bekæmpelse – og den farve indgår nu i RTMs udtryk og logo.
Nyt brand, nyt logo, ny mission.

Og nu breder vi vores nye brand endnu mere ud. Vision, personlighed, værdier og kundeløfte er nu indarbejdet i RTM. Brochurer, dokumenter, software, mapper, skrifttyper m.m. er tilrettet, og kontorer er lavet i de nye farver.

Imens vores brand har gennemgået en forandring, er vores vækst kun gået den rigtige vej. Fra 2018 og frem har vi oplevet den største tilgang af nye kunder nogensinde. Og det har betydet ansættelser – både i forsikring og pension – så vi nu er endnu flere til at tage hånd om vores kunder.

Det hårde arbejde kulminerede for få måneder siden, hvor vi vandt Greve Erhvervspris. Vi er én af de virksomheder i kommunen, der er vokset mest, ligesom vi har taget et socialt ansvar – og vi har derfor været med til at sætte kommunen på landkortet.

Men det er kun endnu et godt skridt på vejen. Vi fortsætter ufortrødent det hårde arbejde, så RTM bliver ved med at være kendetegnet ved, at vores beslutninger er ansvarlige.

Er der emner, som ønskes uddybet, er I meget velkommen til at kontakte os for yderligere.

Venlig hilsen

Leif Rexen, Adm. Direktør

 

Læs nyhedsbrevet