Kunderådgiver Pension, RTM A/S, Greve

 

RTM Pension er i vækst, og vi byder løbende nye virksomheder og organisationer velkommen som kunder i RTM.

Vi søger nu en kunderådgiver til backoffice teamet i RTM Pension, og hvor dine primære arbejdsopgaver bliver administration, support til kunder og mæglere, samt indefra og ud kunderådgivning på telefon og mail. Dine opgaver vil være såvel på virksomheds- som personniveau.

Hos RTM sætter vi vores værdier – menneskelig, proaktiv og struktureret – højt, og vi sætter en ære i, at være kendt som mæglerhuset, hvor høj faglighed, seriøsitet og stærke kompetencer hører hjemme.

Det er et krav, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling pensionsbranchen, og det er også vigtigt, at du er pensionsfagligt komfortabel og velbevandret. Vi ser gerne, at du har pensionsmæssig grunduddannelse fra pensionsselskab, og/eller at du på anden vis har tilegnet dig pensionsteknisk viden og indsigt.

Du skal holde af at beskæftige dig med pensions- og sundhedsforsikringer, du har gode administrative evner, du skal holde af ordentlighed og du har flair for IT.

Du skal som person besidde en oprigtig og ærlig interesse for den enkelte pensionsopsparer, og du skal brænde for at yde uvildig og kompetent rådgivning.

Som person skal du være flittig og engageret, og du skal kunne fungere som en del af et team, tillige med at arbejde selvstændigt og på egen hånd med egne selvstændige opgaver og ansvar.

Din ansættelse vil være på RTM’s hovedkontor i Greve, hvor vi har til huse på en dejlig gård med højt til loftet, fine omgivelser og et godt arbejdsmiljø.

Forventet tiltrædelse er 1. august 2021 eller efter nærmere aftale.  

Er du interesseret, så send din ansøgning snarest muligt på nah@rtm.dk, idet vi løbende vil indkalde kandidater til samtaler.

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte administrationschef Niaz Alijani på telefon 8818 2425 eller direktør Mogens Rosengaard på telefon 2632 5131, hvis du vil høre mere om dette spændende job i RTM.