Kunderådgiver Pension, RTM A/S, Greve

RTM´s pensionsafdeling søger en administrativ kunderådgiver, der sammen med teamet i pension kan varetage den daglige administrative kontakt til kunderne, samt sørge for at kunderne til enhver tid opnår den bedste service. Jobbet består af mange forskelligartede opgaver, både rutineprægede, men også selvstændige opgaver.

Hvilke kompetencer søger vi?

Vi forventer, at du har kendskab til pensionsbranchen og sundhedsforsikringer, gerne niveau 4 fra Forsikringsakademiet. Du skal som person være engageret i at forme din hverdag, være ansvarsbevidst og en team-player.

Hvem er vi?

RTM er en virksomhed i en spændende udvikling, hvor tingene ofte går stærkt.Vores daglige opgave er at rådgive og servicere vores kunder ud fra vores værdier.

Vi bor i Greve på en dejlig hvid gård med frisk luft i skønne omgivelser.            

Hvad tilbyder vi?

Jobbet i RTM byder på mange forskellige opgaver og udfordringer, som giver dig mulighed for at udvikle og videreuddanne dig i takt med at opgaverne bliver flere. Du bliver ansat i en dynamisk virksomhed i rivende udvikling og vi tilbyder et spændende og udfordrende arbejdsmiljø i en af landets førende forsikringsmæglervirksomheder.

Hvor og hvornår?

Hvis du finder stillingen attraktiv, sendes din skriftlige ansøgning til Niaz Alijani Hassanlouei på nah@rtm.dk.

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Ansættelsen er pr. 01.11.19.

 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Niaz Alijani Hassanlouei på telefon 5240 1428 eller nah@rtm.dk.