Kunderådgiver Forsikring, RTM A/S, Greve

RTM A/S er i vækst og i den forbindelse søger vi en Kunderådgiver til vores afdeling i Forsikring. Som Kunderådgiver hos RTM tilbydes du et spændende job i en afdeling bestående af dygtige og engagerede kolleger. 

Stillingen

Dine primære opgaver er at assistere mægleren i den daglige administration, sikre kunden den optimale forsikringsløsning, samt yde en god kundeservice. Du vil varetage en lang række administrative opgaver samtidig med, at du vil gøre brug af dine kommunikative evner i den daglige dialog med kunderne. 

Dine kvalifikationer: 

  • Du har en uddannelse fra Forsikringsakademiet, gerne niv.4 
  • Du har kendskab til erhvervsforsikringer
  • Du har gode formidlingsevner – såvel mundtligt som skriftligt

Vi forventer, at du: 

  • Kan lide dialogen med kunderne og formår at skabe en god relation
  • Arbejder selvstændigt og involverer dig i alle opgaver – store som små
  • Har gennemslagskraft, et højt drive og er proaktiv
  • Har ordenssans, er detaljeorienteret og arbejder struktureret
  • Trives i en organisation, hvor det forventes at alle tager et ansvar
  • Har gode IT kundskaber, erfaring med MAC samt MS Office-pakken

Hvem er vi

RTM er en virksomhed i en spændende udvikling, hvor tingene ofte går stærkt, og udfordringerne er mange. Vores daglige opgave er, at rådgive og servicere vores kunder ud fra branchens højeste forventninger.

Hvad tilbyder vi

RTM tilbyder et spændende og dynamisk arbejdsmiljø i den størst danskejede forsikringsmæglervirksomhed. Dette giver dig mulighed for at udvikle dig i takt med, at udfordringerne bliver flere og flere. Arbejdsforholdene er i top og lønnen fastsættes efter kvalifikationer.

Løn- og ansættelsesvilkår: Fast/fuldtid. Løn i henhold til kvalifikationer. Dit arbejdssted er på RTM´s hovedkontor i Greve.

Ansøgningsfrist

Hvis du finder stillingen attraktiv, sendes din skriftlige ansøgning og CV til Niaz Alijani Hassanlouei på nah@rtm.dk

Alle ansøgninger behandles fortroligt. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. Ansættelsen er pr. 01.11.19.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Niaz Alijani Hassanlouei på telefon 8818 2425.