Kunderådgiver Forsikring, RTM A/S, Greve

 

RTM Forsikring er i vækst, og vi byder løbende nye virksomheder og organisationer velkommen som kunder i RTM.

Vi søger nu en kunderådgiver til backoffice teamet i RTM forsikring. Dine primære arbejdsopgaver bliver, at assistere mægleren i den daglige administration og sikre kunden den optimale forsikringsløsning.

Hos RTM sætter vi vores værdier – menneskelig, proaktiv og struktureret – højt, og vi sætter en ære i, at være kendt som mæglerhuset hvor høj faglighed, seriøsitet og stærke kompetencer hører hjemme.

Det er et krav, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling i forsikringsbranchen, og vi ser gerne, at du har en forsikringsmæssig grunduddannelse, og/eller at du på anden vis har tilegnet dig forsikringsteknisk viden og indsigt.

Som person skal du have gennemslagskraft, et højt drive og være proaktiv. Du skal være struktureret, detaljeorienteret og du skal kunne fungere som en del af et team, tillige med at arbejde selvstændigt og på egen hånd med egne selvstændige opgaver og ansvar.

Din ansættelse vil være på RTM’s hovedkontor i Greve, hvor vi har til huse på en dejlig gård med højt til loftet, fine omgivelser og et godt arbejdsmiljø.

Er du interesseret, så send din ansøgning hurtigst muligt på nah@rtm.dk, idet vi løbende vil indkalde kandidater til samtaler.

 

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte administrationschef Niaz Alijani på telefon 8818 2425, hvis du vil høre mere om dette spændende job i RTM.