4353 1444 mail@rtm.dk

Karriere

Karriere i RTM

Vi har indrettet os i en ombygget gård, og fået omgivelser som er skabt til den vækst, vi som virksomhed ønsker og forventer indenfor de kommende år.

Det afspejler sig også i de krav, som vi stiller til vores medarbejdere. Vi er 100 % dedikerede til altid at sætte kunden i fokus, for kunden er det bedste, vi har.

Det betyder, at vi stiller store krav til medarbejderne enkeltvis og samlet. Samtidig lægger vi vægt på, at RTM er en spændende, sjov og udfordrende arbejdsplads. Vi er kendetegnet ved fightervilje, energi og handlekraft. Du skal have dine meningers mod og positiv indstilling til dine medmennesker.

Vi lægger stor vægt på, at vores medarbejdere er tilfredse, og som konsekvens af dette tilbyder vi en menneskelig og faglig udvikling, som kun ses de færreste steder.

Udadtil forventer vi en adfærd, der vil kunne matche en hvilken som helst situation, du vil komme ud for i løbet af dagen.

RTM A/S er i vækst

Det betyder, at ledige stillinger vil blive annonceret på denne side.

Udover dette er uopfordrede ansøgninger velkomne, stilet til vores Personaleafdeling eller ved mail til mail@rtm.dk – skriv “Ansøgning” i emnefeltet.

RTM beskæftiger medarbejdere indenfor:

ForsikringFirmapensionFinance
  • Kunderådgiver
  • Kunderådgivere
  • Regnskabs-medarbejdere
  • Forsikrings-mæglere
  • Pensionsrådgivere
  • Jurister
  • Risk managere
  • Pensionsforsikrings-mæglere
  • Ingeniører
  • Seniorrådgivere

RTM Forsikring er i vækst, og vi byder løbende nye virksomheder og organisationer velkommen som kunder i RTM.

 

Vi søger nu en kunderådgiver til backoffice funktionen i RTM forsikring, og hvor dine primære arbejdsopgaver bliver at assistere mægleren i den daglige administration og sikre kunden den optimale forsikringsløsning.

 

Hos RTM sætter vi vores værdier – menneskelig, proaktiv og struktureret – højt, og vi sætter en ære i, at være kendt som mæglerhuset, hvor høj faglighed, seriøsitet og stærke kompetencer hører hjemme.

Det er et krav, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling i forsikringsbranchen, og vi ser gerne, at du har forsikringsmæssig grunduddannelse, og/eller at du på anden vis har tilegnet dig forsikringsteknisk viden og indsigt.

Som person skal du have gennemslagskraft, et højt drive og være proaktiv. Du skal være struktureret, detaljeorienteret og du skal kunne fungere som en del af et team, tillige med at arbejde selvstændigt og på egen hånd med egne selvstændige opgaver og ansvar.

Din ansættelse vil være på RTM’s hovedkontor i Greve, hvor vi har til huse på en dejlig gård med luft, fine omgivelser og et godt arbejdsmiljø.

Er du interesseret, så send din ansøgning hurtigst muligt på nah@rtm.dk, idet vi løbende vil indkalde kandidater til samtaler.

 

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte administrationschef Niaz Alijani på telefon 88 18 24 25, hvis du vil høre mere om dette spændende job i RTM.

Vil du være med til at sikre at danske virksomheder opnår deres fulde potentiale

 

Bliver du drevet af at skabe resultater? Har du en nysgerrighed og interesse for at snakke med nye mennesker? Og har du ovenikøbet lyst til at gå forrest og skabe handling ved at hjælpe virksomheder med at opnå deres fulde potentiale.

Vi tilbyder

  • God indsigt i hvordan en storforsikringsmægler arbejder i ind- og udland.
  • Et seriøst og professionelt arbejdsmiljø, hvor vi stræber efter at udvikle dig vha. sparring, så vi sammen kan nå vores må.
  • RTM følger regeringens retningslinjer ift. COVID-19. Både ift. sanitet, hygiejne og afstandskravet imellem arbejdspladser. Derudover er der mulighed for hjemmearbejde såfremt det bliver nødvendigt.

Kontakt administrerende direktør Leif Rexen hvis du vil høre mere om stillingen.

Mail: lr@rtm.dk

Telefon: 2814 0592